Azi – mai fericită decât ieri și mai tristă decât mâine

1531884_595527097196471_585496003_n

Azi – Ziua internațională a Fericirii declar că sunt mai tristă…da, mai tristă decât mâine și mai fericită decât ieri. Pentru că fericirea mea ține de fiecare răsărit, de fiecare adiere de vânt și de fiecare “neața” rostit somnoros!

Cât de ciudat nu ar fi, dar am sărbătorit in fiecare zi câte o fericire! Pentru mine uneori și tristețea e o fericire 🙂 De ce nu?

Dacă sunt tristă, plâng și sunt îngrijorată e una dintre fericiri că sunt Om cu suflet! Uneori poate prea naivă și copilăroasă, prea zâmbăreață și sinceră, dar tot fericită sunt!

Fericită- că mă înconjoară atâtea suflete diferite care se bucură tot în atâtea moduri și asta e fantastic!

Și …oamenii care îs fericiți sunt atât de frumoși…uneori până la perfecțiune, fără măști și farduri…

Simplitatea zâmbetului e cea mai frumoasă și ieftină trusă de machiaj pe care o putem folosi 🙂 Oriunde și oricând!

Azi am folosit-o din abundență și am împărțit-o și cu cei de lîngă mine, care se pare că nu au reușit de dimineață sa o facă!

Am împrumutat pentru totdeauna atâtea zâmbete câte stele pe cer într-o noapte și cate fire de nisip pe malul unei mări! 🙂

Infinit de zâmbete…infinit 🙂

getImage (10)в

 

P.S. Omuleți cu suflete frumoase zîmbiți, fiți fericiți 🙂

One thought on “Azi – mai fericită decât ieri și mai tristă decât mâine

Leave a Reply

